- Akademik Takvim
- Bologna Bilgileri
- Ders İçerikleri
- Ders Programı
- Dilekçe ve Formlar
- İş Akışları
-
Müfredatlar
- 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı İtibariyle Kayıt Yaptıran Öğrencilerin Müfredat Bilgisi
- 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı İtibariyle Kayıt Yaptıran Öğrencilerin Müfredat Bilgisi
- 2022-2023 Yılı İtibariyle Kayıt Yaptıran Öğrencilerin Müfredat Bilgisi
- 2019-2020 Yılı İtibariyle Kayıt Yaptıran Öğrencilerin Müfredat Bilgisi
- 2016-2017 Yılı İtibariyle Kayıt Yaptıran Öğrencilerin Müfredat Bilgisi
- 2015-2016 Yılı İtibariyle Kayıt Yaptıran Öğrencilerin Müfredat Bilgisi
- 2014-2015 Girişli Öğrenciler İçin Müfredat Bilgisi
- Program Çıktıları
- Staj
<< Öğretim Programı
Program Öğrenme Çıktıları:
1. Alanı ile ilgili temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kazanmak.
2. Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak; verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, çözüm geliştirebilme becerisine sahip olmak.
3. Alanı ile ilgili uygulama süreçlerinde çocukların bilişsel, sosyal, duygusal ve motor gelişimine uygun program hazırlamak, etkinlikleri planlamak ve etkin kullanabilme becerisine sahip olmak
4. Alanı ile ilgili çalışma ortamındaki araç-gereç, materyal, doküman ve bilişim araçları ile iletişim teknolojilerini kullanabilmek
5. Etkili iletişim kurma tekniklerine hâkim olmak
6. Alanındaki yenilikleri takip edebilecek düzeyde bir yabancı dil bilgi ve yeterliliğine sahip olmak.
7. Tarihi değerlere saygılı bireyler olmak
8. Sosyal sorumluluk, toplumsal ve mesleki etik bilincine sahip olmak.
9. Alanında ulusal ve uluslar arası gündemi takip edebilme, problemleri tanımlama, modelleme ve çözümleme becerisine sahip olmak
10. Alanında disiplin içi ve disiplinler arası inisiyatif kullanma ve takım çalışması yapabilme ve yaratıcılık becerisine sahip olmak
11. Mesleki hizmet içi eğitim ve etkinliklere katılmak, kalite çalışmaları ve teknolojik gelişmeleri izlemek; bilgi, deneyim ve uygulama becerilerine sahip olmak
12. Çocukların eğitimi ve yaşam kalitesini arttırmak için uygun rol modelleri geliştirmek